Vil du tiltrekke kunder, øke salget og heve kundetilfredsheten? Løsningen er godt innhold.

Hei!  Mitt navn er Kristian Marthinsen. Jeg hjelper ambisiøse virksomheter med å lage strategisk innhold som tiltrekker kunder og øker salget.

Fordi, når potensielle kunder besøker nettsiden din, leser et nyhetsbrev eller følger deg på LinkedIn er det alltid innholdet som er viktigst! 

Det startet med web og innhold

På slutten av 2000-tallet la jeg merket til at mange virksomheter brukte mye penger på nettsider, men lite penger på å vedlikeholde dem. De hadde ingen ansatte med kunnskap om hvordan du skriver for nett, hvordan mennesker faktisk leser nettsider og fordøyer informasjonen de finner. Derfor startet jeg Godt innhold.

I begynnelse jobbet meg primært med web. Sammen med andre frilansere leverte jeg nye nettsider, redesign til nettsider, brukerevalueringer og innhold. Masse innhold.

Nå: spesialfokus på posisjonering og budskapsutvikling

Etter hvert som jeg fikk flere kunder, kom de til meg med andre markedsføringsbehov. De trengte hjelp til å lage brosjyrer, roll-ups, nyhetsbrev, presentasjoner, annonser og så videre.

De aller fleste kundene har vært innen B2B, og de aller fleste har produkter eller software som de ønsker å selge mer av. Derfor har jeg de siste årene fordypet meg i budskapsutforming og strategisk posisjonering for B2B-selskaper.

One-stop-shop eller one-man-band. Styrken min ligger i allsidigheten.

Noen ganger har du behov for en tekstforfatter, andre ganger en UX-designer, en strategisk kommunikasjonsrådgiver eller en digital markedsfører. Men du vil helst ikke forholde deg til 4 forskjellige personer, eller enda verre – et helt reklamebyrå.

 

Verdier og attributter

For å skape verdier for deg og din virksomhet trenger du noen som er objektiv, operativ og oppdatert:

OBJEKTIV - En god rådgiver presenterer deg for muligheter og løsninger. Forslag til løsninger skal først og fremst gagne deg, ikke min CV eller lommebok. Du får også en uavhengig rådgiver som ikke tar påslag i priser fra fotografer, trykkerier eller lignende.

OPPDATERT - For å kunne lage kommunikasjon som selger trenger du en rådgiver som stiller gode spørsmål og gir velfunderte råd. Du trenger noen som er oppdatert på trender og teknologier innen markeds- og kommunikasjonsfaget, og som er oppdatert på din bransje.

OPERATIV - Du trenger en sparringpartner som ikke bare er strategisk, men også operativ og hands-on fra dag én. Du trenger noen som skriver tekster, redigerer hjemmesider og koordinerer med underleverandører. Du trenger en som gjør noe, ikke bare prater. 

 

Ta kontakt eller les mer om mine kunder